Kérdésed van? Itt gyorsan megtalálod a választ.

Hogyan vásárolhatok?

Webshopunkban, interneten keresztül rendelhetsz

Használd bátran az új webáruházat, nagyon egyszerű, még regisztrálnod sem kötelező.

  1. Hasonlóan a többi internetes bolthoz, ha megtetszik egy termék, kattints a “Kosárba rakom” gombra. A jobb felső sarokban mindig látni fogod a kosarad, és itt lehetőséged van leadni a megrendelést a“Pénztár” gombra kattintva. A megrendeléshez nem kell regisztrálnod, de ha regisztrálsz, legközelebb nem kell megadnod a számlázási/szállítási adataidat. A fizetési módokról ITT olvashatsz részletesebben. 
  2. A megrendelésedről egy visszaigazoló email-t fogsz kapni, melyben részletesen megtalálod a megrendelt termék(ek) cikkszámát, típusát, megnevezését, mennyiségét és a fizetendő végösszeget. Ebben a levélben lesz a “rendelés azonosító” is.
  3. Kapsz egy email-t amikor az általad rendelt díszpárnákat átadom a futárnak, illetve személyes átvétel esetén elhelyezem a rövidáru boltban.

A csomagodban a megrendeléseden kívül megtalálod még a számlát és egy kezelési útmutatót is.


Telefonon is leadhatod a rendelésed

Ha könnyebb vagy kényelmesebb,  rendelésedet  telefonon is leadhatod.
Egyszerűen csak hívd a 06 70 613 55 77 telefonszámot munkanapokon 8.00 – 19.00 óra között.

Hogyan fizethetem ki?

Fizetés utánvéttel

Lehetőséged van a megrendelt terméket átvételekor kifizetni. Ebben az esetben sajnos csak készpénzt tudunk elfogadni.


Fizetés banki átutalással

Ha kényelmesebb, fizethetsz banki átutalással is. Ahogy megérkezett az összeg a bankszámlámra azonnal küldöm a csomagod.
Banki átutalás adatai:
Bankszámla számom: 11773157 – 05963610 OTP
Kedvezményezett neve: Erős Ildikó

A megjegyzés rovatba kérlek írd be a neved és a “rendelés azonosítót”, melyet a visszaigazoló email-ben kapsz meg.

Hogyan kapom meg amit vásároltam?

Futárszolgálat

A csomagokat a G4S futárszolgálat szállítja házhoz, melynek díja 1.610 Ft.
A rendelés visszaigazolásától számított 3 munkanapon belül igyekszünk elvégezni a szállítást. Bár mindent megteszünk, hogy ebbe az időkeretbe beleférjünk, mégis előfordulhat, hogy váratlan okok miatt a kiszállítás több időt vesz igénybe. Hétvégén nincs kiszállítás.

Ha 15.000 Ft felett vásárolsz a szállítás INGYENES!


Személyes átvétel

Ha szeretnéd megspórolni a szállítási költséget személyesen is átveheted megrendelésedet.
A cím: Rövidáru üzlet, 1156 Budapest, Páskomliget utca 2.
Nyitva: Hétfőtől-Péntekig: 8.30 – 17.00, Szombat: 9.00 – 12.00

ELŐREFIZETÉSNÉL A NESZESSZEREK, TÁSKÁK LEVÉLKÉNT IS FELADHATÓK.

Ilyenkor a postai díjszabások szerint, a rendelés súlya alapján számolom ki a feladás díját. Telefonon illetve e-mailben egyeztetjük a fizetendőt, ha így kéred a kiszállítást.

Jelenleg érvényes árak:

Nem szabvány méretű levél esetén:

Ajánlott Ajánlott+Elsőbbségi Elsőbbségi
 50 grammig   450 Ft            500 Ft     210 Ft
 100 grammig   525 Ft            590 Ft    300 Ft
 250 grammig   565 Ft            665 Ft    375 Ft

Díszpárnák esetén, úgynevezett postán maradó küldeményként tudom feladni a rendelésed. Ilyenkor egyeztetjük, melyik posta van hozzád a legközelebb, mert annak a címét és a Te neved kell megadnom a címzésben. Mivel általában 2 kg alattiak a csomagok szintén feladhatók a levelekre vonatkozó költségek szerint.

Ajánlott Ajánlott+Elsőbbségi Elsőbbségi
 500 grammig    780 Ft              935 Ft     645 Ft
 750 grammig  1.085 Ft            1.320 Ft   1.030 Ft

Regisztrációval, felhasználónévvel, jelszóval kapcsolatos kérdések

Érdemes regisztrálni, mert akkor a számlázási/szállítási adataidat csak egyszer kell megadni.
A legegyszerűbb, ha az első vásárlásnál, a pénztárnál regisztrálsz, mert itt amúgy is meg kell adni az neved, emailcímed, címed. Csak pipáld be, hogy “Fiók létrehozása”.
Ha vásárlás nélkül akarsz regisztrálni, akkor ezt a Fiók/Regisztráció menüpontban teheted meg.

Ha már regisztráltál, akkor a személyes adataidat és a jelszavadat is Fiók/Regisztráció menüpontban tudod megváltoztatni. Ebben a menüpontban meg tudod nézni a régebbi vásárlásaidat is!

Gyakori kérdések a webshop kapcsán

Postai küldeményként is megkaphatom a csomagom?

Igen, előrefizetésnél a neszesszerek, táskák levélként is feladhatók.

Ilyenkor a postai díjszabások szerint, a rendelés súlya alapján számolom ki a feladás díját. Telefonon illetve e-mailben egyeztetjük a fizetendőt, ha így kéred a kiszállítást.

Jelenleg érvényes árak:

Nem szabvány méretű levél esetén:

Ajánlott Ajánlott+Elsőbbségi Elsőbbségi
50 grammig 450 Ft 500 Ft 210 Ft
100 grammig 525 Ft 590 Ft 300 Ft
250 grammig 565 Ft 665 Ft 375 Ft

Díszpárnák esetén, úgynevezett postán maradó küldeményként tudom feladni a rendelésed. Ilyenkor egyeztetjük, melyik posta van hozzád a legközelebb, mert annak a címét és a Te neved kell megadnom a címzésben. Mivel általában 2 kg alattiak a csomagok szintén feladhatók a levelekre vonatkozó költségek szerint.

Ajánlott Ajánlott+Elsőbbségi Elsőbbségi
500 grammig 780 Ft 935 Ft 645 Ft
750 grammig 1.085 Ft 1.320 Ft 1.030 Ft

Meggondolhatom magam és visszaléphetek a vásárlástól az interneten rendelt termék átvétele után?

Igen, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg téged internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatod.

Mi az az elállási jog?

Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetsz és a termék visszaküldése esetén követelheted a kereskedőtől az általad kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőséged a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére.

Mely időponttól gyakorolhatom elállási jogomat?

Termék megrendelése esetén a termék átvételétől, míg szolgáltatás igénybevétele esetén a szerződéskötés napjától számítandó az elállási határidő. Elállási jogodat a szerződés megkötésének napja és a termék megérkezésének napja közötti időszakban is gyakorolhatod.

Milyen időtartamon belül gyakorolhatom elállási jogomat?

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 napon (naptári nap!) belül élhetsz elállási jogoddal. Az általános szabályok szerint a határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.

Elállás esetén a 14 napos időtartamon belül meg is kell érkeznie a visszaküldött terméknek az eladóhoz?

Elállás esetén köteles vagy a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni (postára adni, vagyis intézkedni az elküldés iránt) a vállalkozásnak. Az tehát nem elvárás, hogy termék vissza is érkezzen a vállalkozáshoz a 14 napon belül.

Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?

Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén (kivéve, ha vállalkozás ezt előzetesen vállalta) haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni az eladó vagy az átvételre jogosult meghatalmazott személy részére, az eladó pedig köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (tehát pl.: a szállítási, csomagolási díjat is) visszatéríteni.

Mi az a visszatartás joga?

Változás a 2014. június 13-a előtti szabályozáshoz képest, hogy a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az elállással érintett termék vételárát és a szállítási költséget, amíg a fogyasztó vissza nem szolgáltatta részére a terméket, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

Milyen költségeket kell a fogyasztónak viselnie a szerződéstől való elállásakor/felmondáskor?

Elálláskor kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének közvetlen költségeit vagy köteles viselni (kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését, vagy ha a vállalkozás a költségviselési kötelezettségünkről nem tájékoztatott minket), ezért a terméket nem adhatod fel utánvétellel vagy portóval. Ezzel összefüggésben a termék ingyenes kiszállításának díját sem lehet utólag a fogyasztóra terhelni.Az eladó az elállás/felmondás miatt egyebek mellett sem kötbérfizetési kötelezettséget, sem bármilyen pénzbeli büntetést nem róhat rád.

Mi az a szavatosság?

A polgári jogban „kétféle” szavatosság létezik: egyrészt a kellékszavatosság, másrészt a jogszavatosság (amit a Ptk. per-, teher- és igénymentesség formájában nevesít).

A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (a termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik. Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél (az Fgytv. 2. §-ának d) pontja szerinti „forgalmazó” – az a vállalkozás, amely a terméket közvetlenül a fogyasztó részére forgalmazza) ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).

Mi az a jótállás?

Fentiekhez képest a jótállás – hétköznapi és közismert nevén „garancia” – azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.

Nem találtad meg a választ? Írj nekem egy üzenetet!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy

Üzenet (kötelező)

Jelenlegi akciós termékek